Bestelproces

In onze online shop kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week winkelen. De meeste panty's hebben wij op voorraad en kunnen wij snel leveren. Indien uw bestelling niet op voorraad is, zullen wij ons best doen deze binnen 10 werkdagen aan te bieden bij PostNL ter verzending. Mocht ons dat niet lukken, dan nemen we contact met u op. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u op elk gewenst moment contact met ons opnemen per e-mail: info@pantyspecialist.nl of tijdens kantoortijden via telefoonnummer: 030-7370475. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur te reageren op uw mail.

1) Maak uw keuze en plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje.
• Ga naar het artikel van uw keuze, kies de gewenste kleur en maat en klik op de knop "bestellen".
• Wilt u hierna meer producten bekijken dan kunt u klikken op de knop "verder winkelen" onderaan de pagina of op een van de categorieën bovenaan de pagina.
• Als alle artikelen naar keuze zich in de winkelwagen bevinden, ga dan naar de winkelwagen in de rechterkolom op de pagina. Hier kan desgewenst het aantal artikelen worden gewijzigd of eventueel verwijderd.
• U kunt desgewenst extra opties aangeven en de betaalmethode naar keuze. Indien u in het bezit bent van een Actie-of Kortingsbon dan kunt u de code hiervan invullen.
• Klik dan op de knop "Bestel deze artikelen".
• Vul vervolgens uw gegevens in of log in. Bent u een nieuwe klant dan krijgt u een mail met daarin uw wachtwoord. Wij kunnen deze mail niet inzien of nogmaals naar u versturen. Het wachtwoord is alleen bij u bekend en niet door ons te achterhalen. Als u uw wachtwoord vergeten bent, dan kunt u een nieuwe aanmaken via de login-pagina. 
• Controleer de bestelling en klik op "definitief bestellen".
• Na afronding van de betaling ontvangt u per mail een orderbevestiging.

2) Op het moment dat u daadwerkelijk de bestelling plaatst, wordt er eenmalig een account aangemaakt. De reden hiervoor is dat we voor het verwerken en opsturen van de bestelling een aantal gegevens van u nodig hebben om de bestelling te kunnen afronden. Het aanmaken van een account is eenmalig en heeft diverse voordelen:
- u kunt uw bestelhistorie zien en zo gemakkelijk uw gebruikelijke merk en maat opzoeken;
- u krijgt een leuke attentie rond uw verjaardag, mits u uw geboortdatum heeft ingevuld;
- u geeft eenmalig uw gegevens, zoals naam en afleveradres door. De volgende keer dat u een bestelling plaatst en bent ingelogd, zijn deze gegevens bekend en hoeft u dit niet opnieuw te doen.

3) Betalen
U kunt kiezen voor de volgende betaalwijzen:
Online betaling:
- IDEAL
- MisterCash
- MasterCard/Visa (kies als betaaloptie: PayPal)
- PayPal
- vooraf overschrijven

Betaalt u liever niet online:
- Onder rembours aan de postbode betalen bij aflevering. We brengen hiervoor € 20,00 extra in rekening;
- U kunt ervoor kiezen om het gehele bedrag van de factuur in 1 keer naar onze bankrekening over te maken middels een overschrijving. Let op: als u betaalt met overschrijving wordt uw bestelling pas verstuurd wanneer we de betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren.
- Contant betalen en afhalen is helaas niet mogelijk.

Nadat u uw keuze gemaakt hebt, volgt u de aanwijzingen behorende bij de gekozen betaalwijze op. Zodra dit gebeurd is en de betalingsopdracht is bevestigd, wordt de betaling automatisch verwerkt. Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur bij ons betaald zijn zullen, indien voorradig, nog dezelfde dag worden aangeboden aan PostNL.

Het betalen van uw bestelling vindt plaats in de veilige omgeving (SSL). Mocht uw bestelling geretourneerd moeten worden, dan betalen we, mits aan de retour- en ruilvoorwaarden is voldaan, het bedrag zo snel mogelijk terug. Zie voor meer informatie het kopje " Retourneren en Ruilen".

4) Levering
Zodra de betaling binnen is, zullen wij de bestelling gereed maken en zo snel mogelijk aanbieden aan PostNL. Wij verwachten dat u de bestelling de volgende werkdag binnen heeft. Aangezien we vaak zullen werken met pakketjes die door de brievenbus kunnen, hoeft u niet thuis te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Het kan hierdoor wel voorkomen dat u meer dan 1 pakket tegelijk van ons ontvangt.

Voorbeelden bezorging:
 
Betaling bij ons binnen                Aanbieden bij PostNL        Verwachte aflevering
werkdagen voor 17:00 uur          dezelfde dag                      eerst volgende werkdag
weekend/feestdagen                   eerstvolgende werkdag      de 2de werkdag                                          
  
Sinds 1 januari 2016 zijn wij wettelijk verplicht voor de verzendtas kosten in rekening te brengen waarover wij BTW moeten heffen. De kosten voor de verzendmaterialen zijn gesteld op €0,25 incl. BTW.

Mocht onverhoopt een artikel niet voorradig zijn, dan doen wij onze uiterste best deze binnen 10 werkdagen alsnog aan te bieden aan PostNL ter verzending. U ontvangt een e-mail zodra dit gebeurd is. Aangezien we afhankelijk zijn van de aanlevering door de fabrikant kan het een enkele keer voorkomen dat we deze termijn niet halen. In dat geval nemen we contact met u op via het door u opgegeven telefoonnummer om met u te overleggen wat voor u een goede oplossing zou zijn.

Voor leveringen aan het buitenland geldt een afwijkend proces en langere leveringstermijn. Wij verzoeken u vriendelijk ons een e-mail te sturen met gegevens omtrent de gewenste levering, indien het door u gewenste land niet in het pull-down menu staat. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

5) Retourneren en ruilen
Retourneren
Indien u niet helemaal tevreden bent met de bestelling, kan het artikel worden geretourneerd, mits het aan onderstaande retour- en ruilvoorwaarden voldoet. Wij vergoeden alle betalingen van de consument inclusief eventueel door ons in rekening gebrachte leveringskosten voor het geretourneerde product onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen. De terugbetaling is voor u kosteloos. Indien u echter heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, betalen wij u de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug.

Retour- en ruilvoorwaarden
Het artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst worden geruild of geretourneerd. Het artikel dient compleet en in de originele staat, niet geopend, gebruikt, gedragen, gewassen of beschadigd te zijn. Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen geopende verpakkingen retour accepteren.
Wanneer aan de retour- en ruilvoorwaarden is voldaan, kan het artikel op de volgende manier gemakkelijk worden geretourneerd:
 
Wijze van ruilen of retourneren
1) Doe het artikel (in de originele verpakking) in een envelop, voeg de factuur toe en sluit de envelop goed af. Wij stellen het op prijs als u een reden van retourzending op geeft.
2) Deze envelop kunt u sturen naar onderstaand adres:
Pantyspecialist.nl
Pastoraleperenlaan 24
3452 EB Vleuten
 
Let erop dat het voldoende gefrankeerd is en bewaar het verzendbewijs tot u van ons bericht heeft gehad dat wij het artikel ontvangen hebben. De kosten van retourzending komen voor uw rekening.
Dit adres geldt alleen voor retourzendingen. Afhalen en contant betalen is niet mogelijk.
Het retourneren van artikelen is op eigen risico van de consument. Alleen als verstuurde artikelen werkelijk bij Pantyspecialist.nl zijn binnengekomen wordt het bedrag van ontvangen artikelen terugbetaald. Het retourneren kan ook op eigen kosten aangetekend verstuurd worden.

Ruilen
Mocht u niet tevreden zijn over de maat of kleur, dan kunt u het artikel natuurlijk ook ruilen. De procedure van het terugzenden van het te ruilen artikel is hetzelfde als bij retourneren. Het gewenste artikel kunt u vervolgens via de site opnieuw bestellen op de gebruikelijke manier..

6) Klachten en suggesties
Wanneer u klachten of suggesties heeft, horen wij dat graag. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Alleen met uw feedback kunnen we klachten zo snel en goed mogelijk oplossen en onze service verbeteren.

U kunt uw klacht of suggesties naar ons mailen: info@pantyspecialist.nl
Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 48 uur te reageren op uw mail. Desgewenst kunt u onder kantoortijden ook telefonisch contact met ons opnemen op nummer 030-7370475.

Tevens wijzen wij u bij een geschil op de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk, welke wordt beheerd door Teurlings & Ellens Advocaten te Amsterdam.